„Jaunųjų liūtų“ socialinės reklamos konkursas šiais metais pakvies susitelkti Tėvynės labui. Tradicinio socialinės reklamos konkurso partneriu šiemet tapo Lietuvos šaulių sąjunga – pagrindinė organizacija, atsakinga už pilietinės visuomenės paruošimą ir mobilizavimą visuotinei gynybai.
Konkursas vyks balandžio 10–12 dienomis Vilniuje.
Jaunieji reklamos kūrėjai konkurse spręs Šaulių sąjungos padiktuotą reklamos ir komunikacijos problemą. Konkreti užduotis paaiškės konkurso metu.
„Kova už mūsų visų saugią ateitį šiandien vyksta ne apkasuose, o galvose. Priešo kulkos – tai melas, skaldymas, baimės ir nepasitikėjimo valstybe kurstymas. Mūsų ginklas – kūrybiškumas, drąsa ir tiesa. Mūsų stiprybė vienybėje ir visuotiniame pasiryžime ginti savo namus, savo šeimas, savo žemę. Kviečiu stoti į šį kūrybinį mūšį, tai ne tik proga laimėti konkursą, bet ir pažadinti tautą telktis į galingą kumštį“, – kviečia Lietuvos šaulių sąjungos vadas plk. ltn. Linas Idzelis.
„Jaunųjų liūtų“ konkursas – tai platforma kartu su nevyriausybinėmis organizacijoms vystyti aktualias socialines idėjas ir kurti reklamos sprendimus, virsiančius nacionaline kampanija. O konkurso laimėtojams – tramplinas į tarptautinį „Jaunųjų liūtų“ konkursą Kanuose, Prancūzijoje.
„Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje organizuoja oficialūs „Kanų liūtų“ festivalio atstovai – „15min grupė“ kartu su reklamos ir rinkodaros mokykla „The Atomic Garden“.
„Gyvename neramiu laiku, kai privalome ne tik galvoti apie saugų rytojų, bet ir veikti šiandien. Tikiu, kad „15min grupės“ inicijuojamas socialinės reklamos konkursas ir po jo įgyvendinta kampanija padės geriau suprasti Šaulių sąjungą, jos veiklas, paskatins veikti. Mūsų visų tikslas – gerai informuota ir sutelkta visuomenė“, – sako „15min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė Gabrielė Burbienė.
Konkurso dalyviams padės reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ mentoriai.
„Visi prisidedame tuo, kuo galime. Kūrybiškumas reklamoje taip pat gali paversti pasaulį geresne bei saugesne vieta – mes tuo šventai tikime. Mūsų mokytojai – reklamos ir komunikacijos profesionalai – drauge su konkurse dalyvaujančiais jaunaisiais kūrybininkais padės visuomenei pažvelgti kitu kampu į Šaulių sąjungą bei jos misiją. Jei konkurso dalyvių darbai paskatins prisijungti nors vieną Lietuvos pilietį prie Šaulių sąjungos, tai – jau maža pergalė“, – mintimis dalijasi reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.
Registracija į konkursą vyksta iki balandžio 8 d. puslapyje www.kanuliutai.lt. Dalyvauti konkurse gali reklamos, žiniasklaidos planavimo, skaitmeninių sprendimų agentūrų atstovai bei laisvai samdomi kūrybininkai, kurie konkurso Kanuose metu bus ne vyresni nei 30 metų. Komandą sudaro du asmenys, gyvenantys Lietuvoje. Konkursas vyks gyvai, Vilniuje.